|


-
Komfort a užitek. Freelander 2 převyšuje mnohé z kompaktních luxusních sedanů – nemluvě o konkurentech v sektoru 4x4 – díky odpružení kol s dlouhým zdvihem. Jízda tak bude pohodlná a klidná, ať už Vaše cesta povede kamkoli. Jedinečné jízdní vlastnosti a chování umocňuje jistotu řidiče při sportovní jízdě po silnici. Odsazená kola a široký rozchod náprav jsou zárukou hbitosti vozu a přilnavosti kol k vozovce. Citlivé řízení je překvapivě přímé a plynulé. Systém zavěšení, s odpružením předních a zadních kol vinutými pružinami, je plně nezávislý. Citlivému ovládání vozu napomáhá nastavitelné hřebenové řízení.
|
|
|
Terrain Response™
Bezpečně se vypořádat s náročnými podmínkami Vám pomůže technologie Terrain Response™, patentovaná společností Land Rover, která je standardní součástí výbavy všech modelů s výjimkou modelu základního. Veškeré elektronické systémy vozidel Freelander 2 jsou automaticky uzpůsobovány s ohledem na dosažení optimálního výkonu v těžkém terénu. Technologie Terrain Response™ upravuje nastavení systémů motoru, převodovky, diferenciálů a podvozku tak, aby odpovídalo povaze terénu. Stačí jenom otočit přepínačem na příslušnou ikonku a využijte našich odborných znalostí s jízdou v terénu.
• General Driving (obecná jízda) – pro jízdu po silnici a v lehkém terénu
• Grass/Gravel/Snow (tráva/šotolina/sníh) – pro jízdu na kluzkém povrchu, na silnici i v terénu
• Mud and Ruts (bahno a koleje) – pro rozbahněná pole a venkovské cesty
• Sand (písek) – pro jízdu po pláži a v dunách |
|
|
|
|
|
Inteligentní pohon všech kol
Základ prvotřídní šíře schopností vozů Freelander 2 tvoří inovační, permanentní inteligentní systém pohonu všech kol. elektronické diferenciály, s unikátní funkcí přednabíjení, která se projevuje ještě hladším záběrem na kluzkých površích, průběžně uzpůsobuje pohon předních a zadních kol podmínkám a zároveň snižuje spotřebu paliva při jízdě po silnici. Unikátní systém Terrain Response™ společnosti Land Rover v závislosti na zvoleném nastavení optimalizuje jízdní chování a komfort. Zároveň prostřednictvím elektronických řídících systémů a prvků podpory trakce maximalizuje správné vedení vozidla. Schopnosti a dovednosti vozů Freelander 2 jsou Vám k dispozici kdykoli je budete potřebovat.
|
|
|
|
|
|
Do jakýchkoli povětrnostních a klimatických podmínek
Asfalt, dlažební kostky, šotolina, tráva, bláto, sníh, led, písek, vyjeté koleje. Mysleli jsme na všechno – na každou cestu, stezku nebo povrch, s nimiž se na svých cestách můžete setkat – a vytvořili jsme vůz, který si poradí se všemi z nich. Rovněž jsme vzali v úvahu extrémní povětrnostní podmínky, kterým můžete čelit – což je důvod, proč se Freelander 2 může pochlubit světlou výškou podvozku 210 mm a brodivou hloubkou až 500 mm. To vše umožňuje zajistit pohodlnou a bezpečnou jízdu bez ohledu na náročnost terénu.
|
|
|
|
|
|
Do jakéhokoli terénu
Asfalt, dlažební kostky, šotolina, tráva, bláto, sníh, led, písek, vyjeté koleje. Mysleli jsme na všechno – na každou cestu, stezku nebo povrch, s nimiž se na svých cestách můžete setkat – a vytvořili jsme vůz, který si poradí se všemi z nich. Rovněž jsme vzali v úvahu extrémní povětrnostní podmínky, kterým můžete čelit – což je důvod, proč se Freelander 2 může pochlubit světlou výškou podvozku 210 mm a brodivou hloubkou až 500 mm. To vše umožňuje zajistit pohodlnou a bezpečnou jízdu bez ohledu na náročnost terénu.
|
|
|
|
|
|
Hill Descent Control (HDC)
Bez obav se vydejte i do těch nejstrmějších kopců. Náš systém řízeného rozjezdu na svahu, poprvé u vozů značky Land Rover, je zárukou hladkého rozjezdu na svahu, ať už do kopce nebo z kopce. Sundáte-li nohu z brzdového pedálu, aktivuje se systém Hill Descent Control, který zajistí hladkou a snadnou jízdu i na prudkém svahu. Při rozjezdu do kopce zcela jistě oceníte zlepšenou kontrolu a progresivní uvolnění brzdy. Ke zvýšené stabilitě vozidla a Vaší vyšší jistotě při řízení napomáhají rovněž brzdy s ABS a univerzální brzdové disky s velkým průměrem.
|
|
|
|
|
|
Jízda po silnici
Řídící systémy vozů Freelander 2 zaručují větší jistotu při jízdě po silnici. Systém aktivní ochrany proti převrácení (Roll Stability Control – RSC) představuje tu nejprogresivnější technologií ochrany proti převrácení, jakou kdy byly vozy značky Land Rover vybaveny. Funkce systému je založena na monitorování otáček kol, úhlu natočení volantu a dat inovačního senzoru naklonění vozu. Systém kontroly dynamické stability (Dynamic Stability Control – DSC) nové generace pak rychle řeší situace, kdy vozidlo přestane správně reagovat na Vaše řízení. Během 10 milisekund od zjištění problému začne náležitě upravovat směr jízdy vozu a zatáčení. Obzvláště užitečný je pro zachování kontroly nad vozem na kluzkém povrchu.
|
|
|